Follower

Monday, April 12, 2010

rahisia (rahsia kebongkaran)

RAHSIA!!!

Semua mesti mempunyai rahsia
kita tidak bodoh @ bangang @ silakak @ .....(censored) 
(opps.. maaf sebab terlalu marah)
untuk mededahkan rahsia kita
rahsia tetap rahsia
namun rahsia boleh dibongkarkan jika seseorang tesebut 
dipercayai oleh perahsia

atas sebab inilah tajuk entry ini rahisia (rahsia kebongkaran)

rahsia merupakan perkara sulit yang dirahsiakan oleh seseorang
rahsia juga merupakan perkara yang disembunyikan oleh seseorang atas sebab:
keselamatan
kemaluan
kemahuan
kesukaan
dan sebagainya..

aku tulis bukan sebab nak dedahkan rahsia aku kat sini
jakalau betul...
maka teserlahlah kebodohan, kebangsatan, keegoan, kegedikan aku
aku pon da rase gedik2 skit skang ni sjak maen blog.. 
hahaaha..

berbalik kepada rahisia
rahsia anda yang mengaibkan, yang boleh mendatangkan kemaluan, mengugat keselamatan 
tidak perlulah dibongkarkan
sebab;
sapela yang mangkuk nk publish rahsia dye kat orang?
sungguh x bertamadun orang tesebut
sungguh memalukan
dye ingat dengan publish rahsia dye dapat menghebatkan diriny?

namun rahsia ini tiada kena mengena dengan hidup aku, korang, 
dan sebagainya
rahsia ini sudah lama terbongkar..


rahsia yang sudah lama terpendam ialah..





deragon ball ada 7 biji semuanya


kikikiki..



4 comments:

  1. keRAHISIAan itu penting dalam kehidupan..
    haha..
    sbb tanpa rahsia, tidalah si perahsia..
    tp biar pecah diperut, jgn pecah dimulut!

    ReplyDelete
  2. mukadimah bukan men lagi..
    hampeh..terkena aku

    ReplyDelete
  3. haha... rahsia da tebongkar... shh!! senyap2...
    hakhakhak

    ReplyDelete