Follower

Monday, April 12, 2010

BENARKAH masih berbeza "aku" ???

Masih di tajuk boring..
meow.. (bunyi kucing)
tajuk masih lagi tidak berkenaan dengan kandungannya.. (out of topic)
aku masih aku yang dulu..
masihkah?

BENARKAH??
Dulu, kegilaan menjadi2
hanya fikirkan keseronokan..
ter'lupa' tanggungjawab sebagai anak
tanggungjawab sebagai pelajar
tanggungjawab sebagai...
manusia bernama
HAMBA.

BENARKAH??
aku pernah mengecewakan mak dan ayah
cikgu disiplin aku cakap aku ada potensi sebab aku bijak
tapi kalau x de disiplin
aku x dapat pegi jauh
hancur

BENARKAH??
dapat masok u pon da kire betuah sangat2
sebenanya x nak pegi
sebab jauh sangat..
cian mak bapak..
aku bukan orang kaya..
jauh giler... dari kelantan ke johor
uuuiiihhh... 
hehe

BENARKAH??
Hidup makin hari makin blurr...
"semakin bertambah hari,semakin bertambah blur diri aku sendiri"
hipotesis yang dapat diterima akal
masihkah aku di jalan yang benar?
menuju punchak?? (fakk af)
ngeeee...

BENARKAH??
sekarang tak tau apa yang aku kejar
harta?
perempuan?
pelajaran?
kuih muih?
nasik lemak?
blur...

BENARKAH??
Bak kata budak2 indie band..
JIWA KACAW
haha.. mengarot je dyeorang ni..
sampah masyarakat..

BENARKAH??
x tau apa nk cakap sbb blur...
x dapat pastikan identiti aku sape
awekku cakap aku da brubah..
BENARKAH??
BENARKAH??

bd tetap bd
zahin masih zahin
tapi..
masa menentukan segalanya
manusia berubah mengikut masa
BENARKAH??
heee..

kebenaran selalu menang..
namun..
x semestinya

3 comments:

  1. salah....
    bd is joe in....
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. draw the fbd to see the joint...
    but when i see bd i remember joe in...
    haha...

    ReplyDelete
  3. hehe...
    but when i see bd... i can't remember anything..
    so weird...

    ReplyDelete