Follower

Friday, June 17, 2011

mood 60 an.. POp yeah2!!!





ble denga balik.. memang x paham... tp bez lagu nie... rasa nk joget 60an... 
hahaha
kepala goyang.. 


rase nk balik ke zaman nie,..  

Sunday, November 14, 2010

Dis is Serious [HARAM.. MEMANG HARAM] video panas

ni aku ambik dr fb membe aku..
korang boleh nilai sendiri..
Kalau dalam cerita BUDAK KELANTAN...
AMARIKA jadi pegangan..
ni aku x tau apa pegangan dyeorang...
orang dok tengok..
dye wat cam dalam bilik... astaghfirullah... insaflah rakan2ku...
mereka x de sifat kemaluan pn...
malahan bangga...
gelak2... suka ria..
gelak la kamu dalam neraka nanti...

video

kita nilaila sendiri..
sejauh mana kita dah terikut budaya barat..
kita hanya merdeka pada nama
namun minda kita masih belum merdeka....
kuasa penjajahan baru..
NEW WORLD ORDER.

cube renungkan..
mane mak bapak dyeorang? 
nampak cam budak sekolah..
muda2 dah rosak..
dyeorang x pk ke hari tua?
 lelaki 2 x pe la x de ape2...
masalah skang perempuan tu...
sape nk ambik dye jadi isteri?

aku pon x sempurna...
wat silap jugak..
tapi sebagai saudara islam...
kene nasihat menasihati...
dalam khutbah jumaat smalam pon ad tok khatib cakap
'setiap manusia MESTI melakukan kesilapan...
dan sebaik2 manusia adalah manusia yang bertaubat atas setiap 
kesilapannya..

panjang ceramah aku kan?
huhu.. tadah tenga korang untuk mendengar...
renung2kanlah sahabat2ku..
maaf jadi ustaz jap tapi ap yg aku cakap 2 betul maa...
setiap umat islam ad tanggungjawab dakwah mereka tersendiri
jadikan iktibar

aku rasela.. lau kat barat pon x de dye wat drama menyayat hati  camnie...
rese2 jela...
tapi....
MALAYSIA BOLEH!
MELAYU BOLEH!
semua BOLEH!
HAHAHAHA!