Follower

Sunday, November 14, 2010

Dis is Serious [HARAM.. MEMANG HARAM] video panas

ni aku ambik dr fb membe aku..
korang boleh nilai sendiri..
Kalau dalam cerita BUDAK KELANTAN...
AMARIKA jadi pegangan..
ni aku x tau apa pegangan dyeorang...
orang dok tengok..
dye wat cam dalam bilik... astaghfirullah... insaflah rakan2ku...
mereka x de sifat kemaluan pn...
malahan bangga...
gelak2... suka ria..
gelak la kamu dalam neraka nanti...

video

kita nilaila sendiri..
sejauh mana kita dah terikut budaya barat..
kita hanya merdeka pada nama
namun minda kita masih belum merdeka....
kuasa penjajahan baru..
NEW WORLD ORDER.

cube renungkan..
mane mak bapak dyeorang? 
nampak cam budak sekolah..
muda2 dah rosak..
dyeorang x pk ke hari tua?
 lelaki 2 x pe la x de ape2...
masalah skang perempuan tu...
sape nk ambik dye jadi isteri?

aku pon x sempurna...
wat silap jugak..
tapi sebagai saudara islam...
kene nasihat menasihati...
dalam khutbah jumaat smalam pon ad tok khatib cakap
'setiap manusia MESTI melakukan kesilapan...
dan sebaik2 manusia adalah manusia yang bertaubat atas setiap 
kesilapannya..

panjang ceramah aku kan?
huhu.. tadah tenga korang untuk mendengar...
renung2kanlah sahabat2ku..
maaf jadi ustaz jap tapi ap yg aku cakap 2 betul maa...
setiap umat islam ad tanggungjawab dakwah mereka tersendiri
jadikan iktibar

aku rasela.. lau kat barat pon x de dye wat drama menyayat hati  camnie...
rese2 jela...
tapi....
MALAYSIA BOLEH!
MELAYU BOLEH!
semua BOLEH!
HAHAHAHA!


7 comments:

  1. apa nak jadi dengan umat akhir zaman ni...
    maaf saya pun bukan la baik sangat...tapi pasangan ini melampau...mohon share untuk pembace lain jugak...tq

    ReplyDelete
  2. buleh2.. benda baik jangan ditangguh...
    biar bg pengajaran ntuk membe2 kte..

    ReplyDelete
  3. astaghfirullahalzim.....

    mane pergi maruah diri....kalau dh berani buat secara terang2an macam ni....hancurlah ummat Islam di bumi bertuah ini....

    ReplyDelete
  4. salam.
    wa..pmpuan kalo wat xde sapa nak eh.
    jodoh pertemuan ditangan tuhan
    sapa kita untuk tentukn
    kita yang patot memilih jalan hidup sebaiknya
    doakan semoga dibukakan pintu hati ke jalan yang benar.

    ReplyDelete
  5. melayu yg layu....

    ReplyDelete