Follower

Wednesday, November 10, 2010

broad band!

x kirela broadband ap pon...
mula2 guna...
benda ni amat meyakinkan...
laju..
beliau memang laju...

namun sikalang..
makin cam haram...
lembab giler...
nk streaming  youtube pn  x bleh ..
macam $%^$

namun sabar la semua...
da ramai komplen kat aku...
aku pn x tau nape dyeorang komplen kat aku..
cam la aku ni broadband center...
ak tengah siasat skang ni...

kakak aku nak wat keje pn ...
dye cakap cam nak baling je...
 modem broadband ni kat dinding..
biar modem tu rasekan kesakitan...
eee... geramnya...
(pengalaman  mangsa)

lagi sorang membe aku... dye cakap..
"mula2 aku pakai.. streaming memang mantap"
tapi skarang... dah macam kura2...
kura2 tua pulak tuh...
+ kura2 sakit kaki..
begitulah perumpamaan broadband ni...
membe ak cakapla...

jadi.. penyelesaiannya...
gunela seterimik (streamyx)
memang laju jika digunakan seorang diri...
haha.. 
download pn bez.... streaming pn bez...
macam2 ada!!

4 comments:

  1. Broadband ni kalau baru pakai, memang laju.

    Sbb sebenarnya dia ada limit.

    Kalau dh over the limit, still bleh pakai tapi memang lambat gila.

    Aku tahu ni pun sebab aku pegi terjah Uncle Maxis kat PC Fair kat fac haritu :)

    ReplyDelete
  2. oo.. camtu... lau da over limit? akan lambat sampai bila2?

    ReplyDelete
  3. a'aa betul cakap kiera tue... tak la smpai bila2... mybe sebulan kot... nora pun dh kena, siap pak cik celcom antar msg cakap suh tambah kelajuan broadband... huhu... sb overlimit download... hahahahaha

    ReplyDelete
  4. broadband senang bawak jalan². kalau byk dnlod memang slow.

    ReplyDelete