Follower

Thursday, March 11, 2010

wai...

mana yasa db.. opss...
Salam Petang... ini bukan cobaan... betoi2 punya maa...
ak da lame wat blog ni..
Hari2 hidup saya sedih... saya seoran budat dajah 3 tahun 2000....
Da lame agaknya saye idup... x sangka...
 Sikalang saya seorang budat yan bait...
Dulu sangat2 jahat ma... cm...... (censored)
dirahsiaKan atas sebab2 keselamatan negara...
ak ni gedik sikit... ape orang nak ak pn nak...
hahaha... namun Idupku tetap sedih....
ak x ske kucin walopun beliau cute...
ak juga suka bermaen gintar...
Namun idup saya tetap sedih....
Kesimpulannya... idup bd yang sedih...
tak ada yang spesel..(skema x ayat aku?) haha..
aku tetap aku walopon 3 kali nak berubah...

ini band yang aku minat.. nampak sadis x? haha... tp lgu dye steady la... x de la keras sngat... biasela... pUnK Not DeaD... haha
 
ini lagi satu band yang saya minat (ayat skema ag) haha... Bertepatan ngan kepala aku yang free nation... ak minat gle band ni...haha... dis was PuNk rocker band olso... peeeewwwiiittt... haha.. GoNNa Die 4 uR goVerment That SHITT!!!!!
ini aku (masih ayat skema) haha... ak tengah raye mse ni... lapar.. walopon da x puasa,,, huhuhu

No comments:

Post a Comment